Перемога

Switch to desktop Register Login

За два роки на дорогах Київщини буде споруджено понад 130 острівців безпеки

13 листопада голова Київської обласної державної адміністрації Олександр Горган дав ­інтерв’ю незалежній “розмовній” радіостанції “Громадське радіо”. Головна тема бесіди – реалізація в Київській області програми розвитку дорожнього руху та його безпеки “Нульова смертність на дорогах Київщини” на 2017-2019 роки.

Під час інтерв’ю Олександр Горган розповів про етапи реалізації обласної програми та перспективи її подальшого впровадження.

За словами очільника облдержадміністрації, на Київщині найвищий показник смертності на дорогах, адже на території області багато доріг міжнародного значення.

“Усі капітальні ремонти, що відбуваються на дорогах, які мають цю категорію, зумовлюють підвищення швидкісного режиму до неприпустимих показників… Дуже суперечливі відчуття виникають, коли ми відкриваємо нову дорогу, з хорошим, якісним покриттям. З одного боку, людям їхати комфортніше, пального вони витрачають менше, машина не ламається, але  потім, згідно зі статистикою за тижневими показниками, ДТП з летальними ­наслідками стрімко злітають вгору. Потрібно розуміти, що без синхронного впровадження засобів забезпечення безпеки пасажирів і пішоходів будь-яке покращення дорожнього ­полотна призводить до збільшення смертності на дорогах”, – сказав Олександр Горган.

Як зазначив голова Київської облдержадміністрації, обласна програма “Нульова смертність на дорогах Київщини” – це унікальний для України досвід, коли органи державного управ­ління, за відсутності спеціальної експертної компетенції в питаннях, як знизити смертність, знаходять вдалі рішення: “…ми були змушені купити позицію експертів за рахунок проведення вільних торгів, тобто ми провели тендер на розробку програми”. “У підсумку цього тендеру перемогла компанія, спеціалісти якої навчалися за кордоном, вони мають передову інноваційну компетенцію і практичний досвід застосування своїх знань, – розповів голова ОДА. – Це приклад того, як сьогодні органам державної влади, де немає перспективи підвищення заро­бітної плати для державних службовців, потрібно діяти. Коли є проблема, держава повинна визнавати відсутність компетенцій і купувати експертне бачення, яке потім потрібно організаційно впроваджувати. На момент розробки концепції нам допомагали активісти з організації Vision Zero for Ukraine. Саме за рахунок ­роботи з волонтерською спільнотою ми сформулювали правильне технічне завдання на проведення тендерних процедур”.

Як повідомив Олександр Горган, у межах програми роботу розпочали з головного – з досліджень, які дали чітке розуміння, де сьогодні в Київській області є ділянки дороги, прогнозовано ааварійно небезпечні в частині генерації смертельних випадків. Таких місць виявилося більше ста.

У районах та містах обласного значення Київщини у цих прогнозовано небезпечних місцях мають бути споруджені так звані “острівці безпеки”. Робота з облаштування таких наземних переходів уже розпочалася, до кінця нинішнього року таких інфраструктурних об’єктів має бути збудовано більше сорока, а за два роки їх планується спорудити більше ста тридцяти.

“Наше завдання – обладнати якомога більшу кількість пішо­хід­них переходів, які за підсумками дослідження визнані прогнозовано небезпечними, – зазначив очільник облдержадміністрації. – “Острівці безпеки” – це не єдине рішення. Ми розглядаємо й можливість організації кругового руху. В наступному році кілька таких місць ми будемо прогнозувати і також проектувати”.

Прес-служба КОДА

Копіювання матеріалів сайту дозволено тільки після узгодження з редакцією газети "Перемога". По всім питанням звертайтесь на електронну скриньку smok7@ukr.net

Top Desktop version