Актульні новини Фастова і Фастівського району

Жителі Київщини при виникненні проблем користуються сервісом “Пульс”

За перший квартал цього року до головного управління Міндоходів у Київській області та Київської митниці Міндоходів на антикорупційний сервіс “Пульс” надійшло 169 звернень. Найчастіше у заявників виникали питання, пов’язані з недоліками у роботі органів Міндоходів (29%), з проблемами при подачі звітності та реєстрації податкових накладних в ЄРПН (27%), з роботою Центрів обслуговування платників (6%). Зверталися платники податків на сервіс “Пульс” і щодо контрольно-перевірочної роботи, реєстрації платників єдиного податку та платників ПДВ. З початку року також надійшло 4 звернення, пов’язаних із корупційними діями працівників органів Міндоходів.

Всі звернення розглядаються своєчасно – протягом трьох днів.

ГУ Міндоходів у Київській області