Актульні новини Фастова і Фастівського району

Найлегше вчитися на практиці

У цьому переконують, насамперед, теоретики, погоджуються з ними педагоги. Згодні з цим твердженням й учні. З розумін­ням ставляться до цього і керівники міста, постійно дбаючи про зміцнення матеріально-технічної бази закладів освіти Фастова.

4 жовтня до міської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2 завітали міський голова Михайло Нетяжук, його за­ступник з гума­нітарних питань Олена Давиденко, начальник управ­ління освіти Наталії Єриш, які за участі директора школи Тетяни Муравської та вчителів урочисто відкрили клас фі­зики. Оновлена завдяки допомозі міської ради шкіль­на кімната цими днями поповнилася цінним приладдям, електрообладнанням, а також наочними стендами й інформаційними плакатами.

Гідно оцінив подарунок талановитий вчитель фізики Казимир Шклярський, якому, як сам він каже, нове обладнання допомагатиме ефективніше прищеплювати знання учням. Разом із тими приладами, що вже є в школі, воно дозволить школярам на власні очі переконуватися у дії законів природи, проводячи досліди. Адже засвоювати навчальний матеріал на практиці легше.

Також відтепер у класі функціонуватиме підключений до мережі Інтернет комп’ютер, який має вчительський пункт управління та проектор. А це, розповідає Казимир Ігорович, збільшить дослідну базу, допомагаючи проводити багато дослідів в режимі он-лайн.

Маючи нагоду поспілкуватися з учнями десятих та одинадцятих класів, міський голова Михайло Нетяжук по-дружньому звернув їхню увагу на те, що випускники повинні по-особливому ставитись до навчання. Оскільки знання, що їх вони отримують сьогодні, створюють важливу основу, фундамент, який дасть змогу забезпечити достойне майбутнє як окремої людини, так і країни в цілому. Закріпити набуте можна і поза межами класу. Адже Фастів досить розвинене промислове місто, на підприємствах якого закони фізики та хімії активно застосовуються на практиці. Чому б керівництву школи не скористатись такою можли­вістю і не спробувати налагодити співпрацю із міськими підприємствами-лідерами? Тут, у повноцінному виробничому процесі, старші школярі апробували б на ділі отримані теоретичні знання.

Після цього учні успішно випробували отри­мані подарунки. І не приховували ­задоволення від власної дослідницької діяльності.

Інф. міськради