Актульні новини Фастова і Фастівського району

Інклюзивно-ресурсний центр у Фастові буде

Тільки не в приміщенні дитячої консультації на вулиці Івана ­Ступака, 11, де раніше планувалося його розмістити, а на базі НВК “ЗОШ І-ІІІ ст. №7 – Центр військово-патріотичного виховання Гарт”

Рішення про зміну адреси розташування майбутнього інклюзивно-ресурсного центру, за ­словами начальника управління освіти Фастів­ського міськвиконкому Наталії Єриш, прий­малося швидко, адже ставилося під загрозу його відкриття. На стадії, коли вже було затверджено установчі документи та штатний розпис центру (це 6,5 штатні одиниці) і на конкурсній основі обрано директора, департамент освіти і науки обласної державної адміністрації надіслав лист, в якому йшлося про те, що однією із умов, за яких виділятимуться кошти на облаштування центру, є його розміщення у закладі освіти. Нагадаємо, що спершу інклюзивно-ресурсний центр планувалося облаштувати в приміщенні дитячої поліклініки. Про це на одній із прес-конференцій розповідав міський голова Михайло Нетяжук, а також під час недавнього інтерв’ю “Перемозі” повідомив головний лікар Фастів­ського міського центру первинної медико-санітарної допомоги Василь Курліковський.  Наталія Єриш зазначила, що зміна адреси не вплине на роботу і головні завдання інклюзивно-ресурсного центру, адже у сьомій школі створять всі необхідні умови для його функціонування.

У приміщенні будуть облаштовані приймальні кабінети для вчителів-логопедів та психологів, кімнати для проведення групових психолого-педагогічних занять, занять з лікувальної фізкультури, приміщення для проведення спільних засідань фахівців центру та кабінет директора. Також планується придбати меблі, комп’ютерну техніку, дидактичні матеріали та обладнання для проведення реабілітаційних заходів із дітьми.

До міського інклюзивно-ресурсного центру вже з вересня зможуть звернутись батьки дітей віком від 2-х до 18-ти років для здійснення комплексної оцінки дитини, визначення її особливих освітніх потреб та розробки індиві­дуальної програми розвитку (із зазначенням усіх рекомендацій щодо особливостей навчання) та отримання корекційних і реабілітаційних послуг.

Фахівці центру співпрацюватимуть із закладами освіти, допомагаючи в організації інклю­зивного навчання, облаштуванні освітнього ­середовища. Саме цей заклад надаватиме ­рекомендації школі щодо особливих освітніх по-треб учня, тут корегуватимуть його індивідуальні програми розвитку протягом періоду ­навчання та проводитимуть корекційні заняття.

Комплексну оцінку дитини фахівці інклюзивно-ресурсного центру проводитимуть тільки за бажанням батьків і тільки щодо визначення особливих освітніх потреб дитини (тобто формування індивідуальної програми розвитку, розроблення корекційних занять тощо), які ­можуть бути не пов’язані із діагнозом або ­інвалідністю дитини.