Актульні новини Фастова і Фастівського району

Працює єдина диспетчерська служба

5-42-58, 5-20-40 та 098-037-05-03 – це цілодобові номери телефонів єдиної міської диспетчерської служби. Щоб дізнатися причину відсутності води, газо-, електро- чи тепло­постачання, можна зателефонувати не тільки до дис­петчера тієї організації, яка надає послугу, а й в житлово-­експлуатаційну контору, в центр інформування населення. Саме в ЖЕК додзвонитися най­простіше. У диспетчерській службі працює три ­телефони: 5-42-58, 5-20-40 і 098-037-05-03.

За цими номерами фастівчанам неодмінно ­нададуть інформацію про те, чому абонент не ­отримує тієї чи іншої комунальної послуги і які ­перспективи вирішення цієї проблеми.

Для оперативного інформування населення диспетчери “Фастівводоканалу”, районного під­розділу “Київобленерго”, Фастівської філії по ­експлуатації газового господарства і “Фастівтепломережі” зобов’язані повідомляти єдину диспетчерську службу і про планові ремонтні роботи, і про аварійні ситуації.

Сюди ж фастівчани можуть телефонувати і в разі пориву на водогоні чи обвислого або порваного електричного дроту. Повідомлення буде передане за адресою.